מנסים להלחם בהסתה • השייח' שקרא לרצוח יהודים הועמד לדין

    ארי וידר 1 Comment on מנסים להלחם בהסתה • השייח' שקרא לרצוח יהודים הועמד לדין
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השייח' חאלד מוגרבי שהסית ערבים לאלימות במסגד אל אקצה בהר הבית נאשם היום בבית המשפט בירושלים בגין הסתה לאלימות והסתה לגזענות.

    עוד לפני שפרקליטות מחוז ירושלים החליטה להגיש את כתב האישום, התייעצו בפרקליטות עם היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, כפי שנדרש על פי דין, וזאת נוכח אופי העבירות המיוחסות לנאשם המשיקות לחופש הביטוי.

    על פי כתב האישום השייח' מוגרבי נשא נאומים במסגד "אל אקצה" שמטרתם להטמיע בשומעיו רעיונות גזעניים כנגד היהודים, להתסיס, ללבות שנאה על בסיס גזעי דתי ולאומי ולעודד את שומעיו למעשים ופעולות אלימות כנגד כוחות הביטחון וכלפי אזרחים יהודים כל זאת תוך ניצול מעמדו וסמכותו כמורה ואיש דת.

    הוא מואשם כי במהלך חודשים מאי-יוני 2015 העביר שיעורים בדת האסלאם במסגד אל אקצא בפני קהל מאזינים. במהלך השיעורים אמר הנאשם בין היתר את הדברים הבאים:  "בני ישראל נרדפו באירופה, ובסוף הגיעה למצב שהיא נשרפת איפה? בגרמניה, בגלל שהיא חטפה הרבה ילדים קטנים, אלה סיפורים ידועים שיש עליהם עדים ונמצאים פרוטוקולים של בית המשפט..  מי  שקורא את הפרוטוקולים של מושלי ציון ימצא שהמטרה הסופית של בני ישראל הוא כיבוש העולם, אני לא אומר כלכלית ואני לא אומר חברתית…אבל אני אומר צבאית,  כלומר המטרה הסופית של בני ציון היא לכבוש את כל העולם… אלוקים יכול להשמיד את היהודים כולם על זיכרונם של אבותיהם בכל מקום בעולם. אבל אלוקים רצה מאתנו להתחיל להזיז דברים על מנת לעשות את דברי האל. והכי חשוב, שיכול להיות מצב שהבן אדם ייתן את רוחו בשביל אלוקים וזה מה שקוראים לו ג'יהאד זה מהדרגות הכי חשובות שתמות שהיד אצל אלוהקם, תמות שהיד זה דרגה ענקית מאוד."

    הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חבל שפוטין לא פה, הוא היה יורה בו במקום